воскресенье, 16 марта 2014 г.

Благі наміри або галицька математика

        Регіональний розвиток такої великої країни, як Україна, потребуватиме цілком нових підходів. Так, наприклад, виникла колись з легкої руки пана Камінецького, відомого комсомольського і партійного діяча Галичини, ідея взятись за розвиток регіональних традицій у викладанні, зокрема, й математики. З ностальгією галичани згадували блискучі знання своїх батьків і дідів, одержаних у галицьких гімназіях (ті, правда, практично, не вживали міцних спиртних напоїв на відміну від сучасної молоді).
        В народі ідея була сприйнята позитивно, і право повчитись додатково у галицьких професіоналів ( аж до освоєння діалектів) за оплату комунпослуг виглядало зовсім логічним. 
  • Але з часом стало виявлятись, що самі професіонали полюбляють за чужий рахунок оплатити не лише обігрів і осівтлення рідної хати, а ще й, наприклад, енергетично забезпечити власний невеличкий бізнес. 
  • Але з часом виявилось, що галицькі професіонали - поняття дуже розмите, і оголосити себе у такій якості спроможний будь-хто- ну, наприклад, пані, що звільнилась із місць позбавлення волі.
  • Але комунпослуги зростають так само, як і апетити їх споживати.
  • Але з часом виявилось, що на неформальні підходи у приватній педагогіці і поки що властиву народу довіру до вчителя полюбляють злітатись і відверті  шахраї.

        У результаті такої діяльності наші учні втратили спроможність розрізняти периметр і площу, у математичних термінах вбачають непристойності, зовсім не уявляють себе у наукоємних професіях, зате охоче беруть участь у авантюрних проектах, на кшталт кастингів, лотерей і т. п.,сподіваючись на стрімке розбагатіння.
         При всьому цьому у країні поширені, причому, абсолютно безконтрольно, сучасні нанатехнології, з домогою яких можна зімітувати будь-що, в залежності від власної фантазії і бажання попсути нерви, наприклад, сусідам по дачі.
Можна би було звинуватити саму ідею, як би не те, що така сама картина у всіх без винятку регіонах України, навіть у тих, котрі ніяк не можна звинуватити у надмірному місцевому патріотизмі. 
 Одна із зачинателів руху розвитку галицьких традицій у педагогіці нині в Гишпанії, і цікаво би було довідатись про її новий досвід:яким же чином гишпанці, при їх розмаїтій етнокультурі і традиціях регіонів, розвивають педагогічні традиції во славу процвітання своєї вільнолюбивої країни.




 

Комментариев нет:

Отправить комментарий